Comments and Suggestions
Comentarii şi sugestii
Sperăm ca pacienţii noştri să se simtă cât mai confortabil în perioada de spitalizare. Opinia dumneavoastră privind calitatea serviciilor acordate în Spitalul Internaţional Medpark este importantă pentru noi – fie că este vorba de mulţumiri, sugestii sau reclamaţii.
Orice sesizare, plângere, comentariu sau sugestie, diferență de opinie sau mulțumire le puteți transmite în următoarele moduri:
- Telefon: 022 40 00 40/ 0760 00 012
- Fax: 00 22 40 00 41
- E-mail: sugestii@medpark.md
- În cazul în care doriţi să depuneți în incinta spitalului o reclamație, aveți o sesizare sau o sugestie, vă rugăm să discutaţi cu un membru al personalului din secţia sau departamentul unde aţi identificat problema. Se va depune orice efort și vor fi întreprinse toate măsurile necesare pentru soluţionarea problemei. În cazul în care, totuși, soluțiile nu sunt pe potriva așteptărilor dvs., Vă rugăm să contactați Supervizorul Drepturile Pacientului.
- Dacă aveți o sesizare privind serviciile medicale în Spitalul Internațional Medpark direct către JCI, accesați link-ul următor:
https://www.jointcommissioninternational.org/contact-us/report-a-quality-and-safety-issue/ - La fel, în fiecare salon aveţi la dispoziţie formulare de „Anchetă pentru satisfacţia pacienţilor de staţionar” şi „Formulare pentru sugestiile, reclamaţiile pacienţilor”. Vă rugăm să completaţi aceste chestionare şi formulare (care sunt confidenţiale) şi să le introduceţi în boxele special amenajate şi amplasate la fiecare etaj.
- Sau, completați formularul de mai jos: