Vă rugăm să activați dispozitivul în
modul portret
https://medpark.md
Găsesc un doctor Fac o programare Găsesc un serviciu

Ce măsuri întreprindem pentru siguranța pacienților Medpark în contextul situației epidemiologice?

Noutăți
19 mar, 2020
Ce măsuri întreprindem pentru siguranța pacienților Medpark în contextul situației epidemiologice:
  •  Triajul pacienților începe de la Call Centru: veți fi întrebat despre istoricul călătoriilor peste hotare în ultimele 14 zile, prezența anumitor simptome și necesitatea programării.
  • Pacienților li se va recomanda să respecte regimul de autoizolare și să nu circule dacă nu există necesitate absolută.
  • Accesul și fluxul pacienților în spital este gestionat de către grupul de triaj pentru a evita aglomerațiile.
  • La intrarea în spital toate persoanele sunt obligate să completeze fișa epidemiologică, asumându-și răspunderea pentru corectitudinea informației oferite.
  • Fluxul pacienților cu simptome de tuse, febră, dureri în gât este separat de fluxul celorlalți pacienți. La intrare imediat li se aplică masca de către grupul de triaj.
  • Sunt interzise vizitele și prezența însoțitorilor în staționar și terapie intensivă.
  • Asigurăm igiena mâinilor. Am triplat numărul punctelor cu dezinfectanți în spital.
  • Dezinfectăm în mod frecvent suprafețele, conform instrucțiunilor interne speciale.
  • Personalul Medpark este instruit zilnic în vederea respectării măsurilor de siguranță, care se adaptează în funcție de situația epidemiologică din țară.
Pentru siguranța viitoarelor mămici am reorganizat toate serviciile medicale la Maternitatea Medpark.

A fost creată o intrare și un traseu separat, este amenajată o zonă izolată pentru asistenta medicală consultativă și de diagnostic. Fluxul de gravide nu comunică cu celelalte zone ale spitalului. Vezi detalii în video:

Pentru pacienții care necesită consultații, investigații, intervenții ce nu pot fi amânate sau au o urgență medicală, echipa Medpark este disponibilă în continuare în regim obișnuit.

#StaiAcasă: Medpark lansează o linie de suport telefonic pentru perioada carantinei

Persoanele aflate în autoizolare, care se confruntă cu situații și întrebări de ordin medical, vor putea primi răspunsuri chiar de la medicii Medpark, apelând linia de suport telefonic „Medpark Acasă” la numărul 022 011 043. Spitalul Internațional Medpark a lansat linia telefonică pentru a oferi susținere informațională gratuită unora dintre cele mai vulnerabile categorii de populație pe timp de carantină: pacienților vârstnici, celor cu patologii asociate cardiovasculare și părinților cu copii mici. Spitalul susține astfel demersul autorităților și al instituțiilor specializate de a limita epidemia prin îndemnul #StaiAcasă.

Linia fierbinte „Medpark Acasă” va funcționa de luni până vineri în timpul programului obișnuit de muncă: 9:00-18:00, începând cu data de 19 martie 2020. La celălalt capăt, medicii cardiologi și pediatri din echipa Medpark vor oferi informații și recomandări specifice și necesare celor două categorii de beneficiari – despre conduita afecțiunilor cardiologice și despre sănătatea copiilor. Mai multe detalii pe LINK.

Medpark este alături de pacientii săi în această situație neordinară și este gata să soluționeze toate întrebările medicale.

Nu ezitați să ne contactați la: 022 40 00 40, disponibil 24/24.